leading;proof
voor corporate leiders en commerciële duurzame teams die willen winnen met de waarheid.
CSRD inzetten voor een eerlijke winnende positie, met commerciële groei, positieve merkwaarde een talentbehoud.
Voor corporate leiders van commerciële teams die de duurzame waarheid uit CSRD willen inzetten voor de leidende marktpositie en omzetgroei.
- Gericht op commercialisering van duurzaamheid
- Meetbare verhoging van omzet en reputatie en talentretentie
- Voor samenwerkende sales, marketeers en duurzaamheidsexperts
De tijd om actie te nemen is nu. Anders ga je verliezen – jouw klanten verwachten oplossingen van je, leveranciers rekenen op je, de markt wil weten wat je echt doet en (nieuwe) talenten willen actief onderdeel zijn van de oplossing.
Je kunt CSRD als verplichting behandelen. Rapportage opleveren en achterover leunen tot volgend jaar.
Maar dat is niet hoe je gaat winnen op duurzaamheid. Voor velen is duurzaamheid een thema. Maar voor jou is het meer. Voor jou is het een kans. Een kans om jouw business in te zetten om goed te groeien.
Nu is de tijd om CSRD te vertalen naar strategische groei.
Door jouw teams samen in te zetten voor grootse omzetgroei, stevige positionering en vernieuwde verbindingen met elkaar en toekomstig talent
Zodat:
- Sales het verhaal vertelt wat klanten echt willen horen – zodat ze met hoofd en hart verkocht raken aan jouw aanbod
- Marketingcampagnes doordrenkt zijn van oprechtheid waar klanten van aangaan
- En medewerkers eenduidig jouw duurzaamheidsverhaal kennen en vertellen
Succesvolle toekomstige groei. Winnen met oprechte duurzaamheid.
eer·lijk (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)