Ben jij de toekomstige leider die als eerste in jouw markt de verplichte CSRD rapportage omzet in eerlijke kwantificeerbare omzet en merkgroei? Niet eenmalig, maar voor de lange termijn?

Met de komst van CSRD verschuift duurzaamheid naar de voorgrond. Een intensief traject. Met hoge prioriteit en grote investeringen. Duurzaamheid niet gebaseerd op vrijwilligheid, maar een verplichting met Europese standaarden. En met al die regels dreigt de energie weg te lekken. 

Slechts weinigen realiseren zich dat we voor een gigantisch keerpunt staan als het gaat om strategie sales en marketing. Met de CSRD verschuift de wereld van beloften naar bewijs. 

Je hebt een open keuken. Wie je bent, wat je waarmaakt en waar je voor staat is nog nooit zo openlijk zichtbaar geweest voor de buitenwereld. 

Dit is de tijd om op te staan en de toekomst te leiden vanuit bewijs dat al diepgeworteld aanwezig is in de organisatie. 

Leiders en teams die hun klanten, stakeholders en publiek meenemen in hun eerlijke ambities, en wat ze doen om die te realiseren. Waar ze al in excelleren, maar ook het eerlijke verhaal waar ze nog een slag te maken hebben. Want ook daar winnen ze harten mee.

CSRD brengt de naakte toekomstige waarheid. En het is geen eenmalige oefening. CSRD is here to stay. 

Geen beloftes meer of een eigen meetlat, maar objectieve inzichten, harde feiten en cijfers die jaarlijks worden gepubliceerd en gevalideerd. 

‘Dit is de tijd voor leiders die gaan winnen met de waarheid’.

leading;proof

voor kleine corporate leiders en teams die willen winnen met waarheid

CSRD inzetten voor een eerlijke winnende positie, met commerciële groei, positieve merkwaarde een talentbehoud.

Voor corporate leiders van commerciële teams die de duurzame waarheid uit CSRD willen inzetten voor de leidende marktpositie.

leading;legacy

voor leiders die blijvende impact willen maken


In een half jaar ben jij de leider die zorgt voor duurzame groei met blijvende impact.


Voor gedreven corporate leiders die business willen inzetten om blijvende positieve impact te maken voor hun duurzame nalatenschap.

leading;talk

inspiratiesessie voor corporate leiders en teams met duurzame ambities

 

help jouw team met inzichten en het belang van waarheid uit CSRD

Voor gedreven leiders en teams die nu impact willen maken met CSRD 

Als je wilt dat klanten voor jou kiezen dan is jouw duurzame waarheid belangrijk.

En als corporate leider ga je nog een stap verder. Je weet dat CSRD de uitgesproken kans is om omzet en brand equity oprecht te laten groeien.Jij luistert naar klanten en kent de relevante marktontwikkelingen. En hebt daar een heldere visie over, die je met vertrouwen durft uit te spreken.

Zo maak je jouw merk nog relevanter voor klanten, medewerkers en stakeholders. Dan moet je wel weten waar je precies op gaat sturen – vanuit ambitie en duurzaam bewijs. En alleen als je oprecht gedreven bent, dan bouw je vertrouwen op. Ik geloof in winnen gebaseerd op bewijs vanuit CSRD.Omdat je dan gaat van lege belofte naar leidend duurzaam bewijs.

leading;proof

‘van lege belofte naar leidend bewijs’